DARILO BALZAM + EU BREZPLAČNA POŠTNINA ZA ELEKTRIČNI IZDELEK Ponudbo si oglejte tukaj
DARILO BALZAM + EU BREZPLAČNA POŠTNINA ZA ELEKTRIČNI IZDELEK Ponudbo si oglejte tukaj
DARILO BALZAM + EU BREZPLAČNA POŠTNINA ZA ELEKTRIČNI IZDELEK Ponudbo si oglejte tukaj
DARILO BALZAM + EU BREZPLAČNA POŠTNINA ZA ELEKTRIČNI IZDELEK Ponudbo si oglejte tukaj

Vsi izdelki

Vsi izdelki

Ugodni paketi

Ugodni paketi

Nega las

Nega las
NAKUPOVALNA KOŠARICA
V vozičku ni artiklov

Pogoji poslovanja

  1. Uvodne določbe in Opredelitev pojmov

1.1.Ti Splošni pogoji (v nadaljevanju SPP) urejajo pravna razmerja med podjetjem

 

Trgovsko ime: Freylish s. r. o.

Registrirani sedež: Lermontova 3, Bratislava - Staré Mesto 811 05, Slovaška

Vpisana v poslovni register občinskega sodišča Bratislava III, Division Sro, številka vložka 162637/B

ID: 54756529

Številka za DDV: 2121779781

Številka za DDV: SK2121779781

Bančni račun: Tatra Banka, SK61 1100 0000 0029 4513 0575 , 2945130575/1100 , Swift: TATRSKBX

Prodajalec je plačnik davka na dodano vrednost

 

 

(v nadaljevanju tudi »prodajalec« ali »trgovec«) in katerakoli oseba, ki je kupec blaga ali storitev, ki jih prodajalec ponuja na spletni strani prodajalca, in nastopa kot potrošnik v smislu drugih določil teh splošnih pogojev in ustrezni zakoni, ki opredeljujejo potrošnika, v okviru veljavne zakonodaje Slovaške republike, zlasti zakoni: Zakon št. 102/2014 Zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven prostorov prodajalca, s spremembami in dopolnitvami, Zakon št. 250/2007 zb. o varstvu potrošnikov s spremembami, Zakon št. 22/2004 Zb. o elektronskem poslovanju s spremembami, Zakon št. 40/1964 Zb. Civilni zakonik s spremembami, zakon št. 250/2007 zb. o varstvu potrošnikov, kakor je bil spremenjen.

 

 

1.1.1.Email kontakt prodajalca je:

 

Email: hello@freylish.si

 

1.1.2.Prodajalec potrošnikom priporoča, da pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga uveljavijo na naslovu:

 

Freylish s.r.o., P.O.BOX 3, 97217 Kanianka, Slovaška

 

1.2.Ti splošni pogoji urejajo pravna razmerja med kupci potrošniki in prodajalcem.

 

1.3.Pojem internetne trgovine je enak pojmu elektronske trgovine in pojmu spletne strani.

1.4.Kupec je vsaka oseba (fizična ali pravna oseba), ki je naročilo oddala pretežno preko spletne strani prodajalca ali z drugimi sredstvi komunikacije na daljavo.

1.5.Potrošnik je kupec, ki je fizična oseba in pri sklenitvi kupoprodajne pogodbe preko spletne strani prodajalca ne deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti.

1.6.Za pogodbena razmerja (kot tudi druga pravna razmerja, ki lahko izhajajo iz pogodbenega razmerja) s kupci, ki ne nastopajo kot potrošniki veljajo določbe akt št. 513/1991 Zb. Gospodarski zakonik s spremembami in dopolnitvami.

1.7.Pogodba, sklenjena na daljavo, pomeni pogodbo med prodajalcem in potrošnikom, dogovorjeno in sklenjeno izključno preko enega ali več sredstev medkrajevne komunikacije brez hkratne fizične prisotnosti prodajalca in potrošnika, predvsem z uporabo spletne strani ali drugih sredstva komunikacije na daljavo.

1.8.Izraz kupoprodajna pogodba vključuje kupoprodajno pogodbo za izdelke in pogodbo o dostavi storitev v smislu besedila, navedenega v teh pogojih.

1.9.Izdelki so blago ali storitve, ki so namenjene prodaji in so tudi objavljene na spletni strani prodajalca.

1.10.Prodajalec je tudi upravljavec elektronskega sistema, preko katerega upravlja spletno mesto.

 

  1. Naročilo izdelka - sklenitev kupoprodajne pogodbe

 

2.1.Predlog za sklenitev kupoprodajne pogodbe s strani kupca je pošiljanje naročila izdelka s strani kupca predvsem preko spletne strani prodajalca ali drugega sredstva komunikacije na daljavo.

 

2.2.Kupoprodajna pogodba med kupcem in prodajalcem je sklenjena v trenutku dostave potrdila o prejemu naročila kupcu, ki ga je kupec oblikoval v skladu s točko 2.1. SPP prodajalcu (elektronsko na elektronski naslov kupca, ki ga je kupec izbral v postopku oddaje naročila).

2.3.Kupoprodajna pogodba je sklenjena za določen čas in preneha veljati zlasti z izpolnitvijo vseh obveznosti prodajalca in kupca.

2.3.1.Kupoprodajno pogodbo je mogoče razdreti tudi v drugih primerih, ki jih določa pravni red Slovaške republike, zlasti v primeru dogovora pogodbenih strank, odstopa od pogodbe s strani potrošnika in v podobnih primerih.

2.4.Prodajalec obvešča kupca, da je v primeru naročila izdelkov s strani kupca, naročilo povezano z obveznostjo plačila za kupca, v obliki plačila po izbiri kupca.

III. Nakupna cena in plačilni pogoji

 

3.1.Cena blaga in storitev, naročenih preko spletne strani prodajalca (v nadaljevanju »kupnina«), je navedena za vsak izdelek posebej in velja v trenutku, ko kupec odda naročilo.

3.2.Osnovna valuta je evro.

3.3.Nabavna cena blaga ali storitve, navedena na spletni strani prodajalca, je skupna cena blaga ali storitve vključno z vsemi davki, ki je jasno navedena na spletni strani prodajalca. Kupnina ne vključuje carin in podobnih dajatev v zvezi z dostavo izdelkov v države izven Slovaške republike

3.3.1.V nabavno ceno blaga ali storitev niso vključeni stroški prevoza ali drugi stroški v zvezi z dostavo izdelkov

  1. Načini plačila

4.1. Blago in storitve na spletni strani prodajalca lahko plačate na naslednje načine:

4.1.1.plačilo po povzetju - cena 2,49 EUR

4.1.2.spletno plačilo preko plačilnega prehoda Gopay ali PayPal - cena 0 Eur

  1. Dostava izdelkov

5.1.V primeru, da je kupec kot način plačila naročila izbral plačilo po povzetju. Prodajalec je dolžan izpolniti naročilo in kupcu dostaviti izdelke najkasneje v 30 dneh od dneva sklenitve kupoprodajne pogodbe v skladu s točko 2.2. in tako naprej teh SPP.

5.1.1.V primeru, da je kupec za naročilo izbral način plačila, ki ni plačilo po povzetju, je prodajalec dolžan naročilo izpolniti in kupcu dostaviti izdelke najkasneje v 30 dneh od dneva sklenitve kupoprodajne pogodbe. v skladu s točko 2.2. in tako naprej teh SPP in plačilo celotne cene naročila Prodajalcu. V primeru, da sta izpolnjena oba pogoja navedena v točki 5.1.1. teh SPP (tj. če je bila sklenjena kupoprodajna pogodba in je bila prodajalcu plačana celotna cena naročila), je prodajalec dolžan izdelke dostaviti kupcu najkasneje v 30 dneh od dneva izpolnitve obeh pogojev.

Običajen rok, v katerem prodajalec odpošlje izdelke, je 1 do 3 dni od dneva sklenitve kupoprodajne pogodbe oziroma 1 do 3 dni od dneva plačila celotne cene naročila prodajalcu.

5.2.Kraj dostave naročenega izdelka je naslov, ki ga kupec navede v naročilu.

5.3.Prodajalec bo izdelek kupcu dostavil po lastni poti (ali osebi, ki jo kupec pooblasti za prevzem izdelka) ali preko tretjih oseb (transportna in dostavna podjetja).

5.4.Izdelek se preda s prevzemom s strani Kupca (oziroma s strani Kupca pooblaščeni osebi za prevzem izdelka).

5.5.Prodajalec lahko blago, ki je takoj na voljo, pošlje kupcu in preostali del naročila dostavi dodatno v roku, ki je v skladu z rokom dobave po teh SPP, vendar le pod pogojem, da kupec s tem ne nosi dodatne stroške zaradi prodajalčevih dejanj in le, če se kupec s tem strinja.

5.6.Prodajalec je dolžan kupcu dobaviti izdelke v naročeni količini in kakovosti skupaj z davčno dokumentacijo, ki se nanaša na naročilo in drugimi listinami, če le-te obstajajo in so značilne za dane izdelke ali storitve.

  1. Prevzem blaga

 

6.1.Tveganje za poškodbe izdelka in odgovornost za poškodbe izdelka preide na kupca šele ob ustreznem prevzemu, pri čemer ni pomembno, ali kupec prevzame izdelek osebno ali preko pooblaščene tretje osebe. Prodajalec kupcu priporoča, da ob prevzemu naročila preveri prejeto naročilo.

6.2.Lastništvo izdelkov se prenese na kupca, ko kupec prevzame izdelke na mestu dostave, ki ga določi kupec.

6.3.Prodajalec ima pravico do pravilnega in pravočasnega plačila cene naročila kupca za dobavljeno blago.

VII. Dostava - načini prevoza izdelkov in cena za njihovo dostavo 

 

7.1. Načini pošiljanja in cene za pošiljanje naročenih izdelkov:

7.1.1. Načini pošiljanja:

7.1.1.2.Kurirska služba

 

7.1.2.Cene prevoza:

7.1.2.2.Cena dostave preko kurirske službe:

Dostava na naslov v Sloveniji - cena 4 evre

Dostava na naslov znotraj držav EU - cena 5 eur

Dostava na naslov izven EU - cena 15 eur

VIII. Odstop kupca od kupoprodajne pogodbe brez navedbe razloga

8.1.Če je prodajalec potrošniku pravočasno in pravilno posredoval informacije o pravici do odstopa od pogodbe po 3. odst. 1 črka h) Akt št. 102/2014 Zb., ima potrošnik pravico odstopiti od pogodbe, sklenjene na daljavo ali od pogodbe, sklenjene izven prostorov prodajalca, v 14 dneh od:

 

  1. a) prevzemu blaga po točki 8.1.1. teh SPP, če gre za pogodbe, katerih predmet je prodaja blaga,

 

  1. b) sklenitvi pogodbe o opravljanju storitve oz

 

  1. c) sklenitvi pogodbe o posredovanju elektronskih vsebin, ki niso dostavljene na fizičnem mediju.

 

8.1.1.Šteje se, da je blago prevzeto s strani potrošnika v trenutku, ko potrošnik ali tretja oseba, ki jo on določi, razen prevoznika, prevzame vse dele naročenega blaga oz.

 

  1. a) blago, ki ga potrošnik naroči v enem naročilu, se dostavi ločeno, v trenutku prevzema blaga, ki je bilo dostavljeno zadnje,

 

  1. b) dostavi blago, sestavljeno iz več delov ali kosov, v trenutku prevzema zadnjega dela ali kosa,

 

  1. c) dobavlja blago večkrat v določenem obdobju, v trenutku prevzema prvega dobavljenega blaga.

 

8.1.2.Če je prodajalec potrošniku zagotovil informacije v skladu s § 3 odst. 1 črka h), Zakon. št. 102/2014 Zb. v veljavnem besedilu šele naknadno, vendar najkasneje v 12 mesecih od začetka roka za odstop od pogodbe po točki 8.1. in tako naprej teh splošnih pogojev poteče rok za odstop od pogodbe po 14 dneh od dneva, ko je prodajalec dodatno izpolnil obveznost obveščanja.

 

8.1.3.Če prodajalec potrošniku ni zagotovil informacij v skladu s § 3 odst. 1 črka h) Ukrepajte. št. 102/2014 Zb. v veljavnem besedilu ali v dodatnem roku v skladu s točko 8.1.2. teh SPP, odstopni rok poteče po 12 mesecih in 14 dneh od dneva začetka odstopnega roka po točki 8.1. in tako naprej teh SPP

 

8.1.4.Potrošnik lahko odstopi od pogodbe, katere predmet je dobava blaga, tudi pred potekom odstopnega roka.

 

8.2.Potrošnik je dolžan blago poslati nazaj ali ga izročiti prodajalcu ali osebi, ki jo prodajalec pooblasti za prevzem blaga najkasneje v 14 dneh od dneva odstopa od pogodbe. To ne velja, če prodajalec predlaga osebni prevzem blaga ali preko od njega pooblaščene osebe. Šteje se, da je rok po prvem stavku upoštevan, če je bilo blago predano v prevoz najkasneje zadnji dan roka. (§10 odstavek 1 zakona št. 102/2014 Zb.).

 

8.3.Če želi potrošnik to pravico izkoristiti, je dolžan prodajalca obvestiti o odstopu od kupoprodajne pogodbe najkasneje zadnji dan navedenega roka. Šteje se, da je rok za odstop od pogodbe upoštevan, če je bilo obvestilo o odstopu od pogodbe poslano prodajalcu najkasneje zadnji dan roka na naslov prodajalca. Potrošnik lahko to pravico uveljavlja tudi v kateri koli poslovalnici Prodajalca.

 

8.4.Potrošnik lahko uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe s prodajalcem v pisni obliki ali v obliki zapisa na drugem trajnem nosilcu podatkov; če je bila pogodba sklenjena ustno, za uresničitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe zadostuje vsaka jasno izražena izjava potrošnika, da odstopa od pogodbe (v nadaljevanju: obvestilo o odstopu od pogodbe).

 

8.4.1.Če potrošnik odstopi od pogodbe, je od začetka razveljavljena tudi morebitna dodatna pogodba, povezana s pogodbo, od katere je potrošnik odstopil. V zvezi z odstopom od dodatne pogodbe od potrošnika ni mogoče zahtevati nobenih stroškov ali drugih plačil, razen plačila stroškov in plačil, določenih v 9. čl. 3. in 10. odst. 3 zakona št. 102/2014 Zb. v veljavnem besedilu in ceni storitve, če je predmet pogodbe opravljanje storitve in če je storitev v celoti opravljena.

 

8.5.Z odstopom od pogodbe se pogodbeni stranki zavezujeta druga drugi vrniti opravljene storitve. Potrošnik odgovarja le za zmanjšanje vrednosti blaga, do katerega je prišlo zaradi takšnega ravnanja z blagom, ki je izven okvira ravnanja, ki je potrebno za ugotavljanje lastnosti in funkcionalnosti blaga. Potrošnik ni odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, če prodajalec ni izpolnil obveznosti obveščanja o pravici potrošnika do odstopa od pogodbe po 3. odst. 1 črka h). akt št. 102/2014 Zb.

 

8.6.Potrošnik lahko z obrazcem za odstop od kupoprodajne pogodbe odstopi od pogodbe brez navedbe razloga. Omenjeni obrazec je prosto dostopen na spletni strani prodajalca.

8.7.Če potrošnik odstopi od pogodbe v skladu z Zakonom št. 102/2014 Zb., nosi stroške vračila blaga prodajalcu v skladu s § 10 odst. 3 zakona št. 102/2014 zb., če odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo, tudi stroške vračila blaga, ki ga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti. To ne velja, če se je prodajalec dogovoril, da jih krije sam. , ali če ni izpolnil svoje obveznosti v skladu s § 3 odst. 1 črka jaz). akt št. 102/2014 Zb.

8.8.Prodajalec je dolžan brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 14 dneh od dneva vročitve sporočila o odstopu od pogodbe, vrniti potrošniku vsa plačila, ki jih je od njega prejel na podlagi pogodbe ali v zvezi z njo, vključno z stroške prevoza, dostave in poštnine ter druge stroške in dajatve; to ne vpliva na določbe § 8 odst. 5. Akt št. 102/2014 Zb. Zakon o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven prostorov prodajalca in o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov

8.9.V skladu z § 9 odst. 3 zakona št. 102/2014 Zb. s spremembami., Prodajalec potrošniku ni dolžan povrniti dodatnih stroškov, če je potrošnik izrecno izbral drugačen način dostave od najcenejšega običajnega načina dostave, ki ga ponuja prodajalec. Dodatni stroški pomenijo razliko med stroškom dostave po izbiri potrošnika in stroškom najcenejšega običajnega načina dostave, ki ga ponuja prodajalec.

8.10.V primeru odstopa od pogodbe prodajalec priporoča pošiljanje izdelkov priporočeno po pošti. Prodajalec odsvetuje pošiljanje blaga z gotovino po povzetju, saj ga prodajalec ne sprejme.

 

8.11.Pri odstopu od pogodbe nosi potrošnik le stroške vračila blaga prodajalcu ali osebi, ki jo prodajalec pooblasti za prevzem blaga. To ne velja, če se je prodajalec strinjal, da jih nosi sam ali če ni izpolnil obveznosti v skladu s § 3 odst. 1 črka jaz). Zakon o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven prostorov prodajalca in o spremembah in dopolnitvah nekaterih zakonov

8.12.Poleg obveznosti, navedenih v odstavkih 1, 3 do 5 in § 9 par. 3 zakona št. 102/2014 Zb. uveljavljanje potrošnikove pravice do odstopa od pogodbe ne sme povzročiti dodatnih stroškov ali drugih obveznosti za potrošnika.

 

8.13.Pravica do odstopa od pogodbe ne velja za blago in storitve, opredeljene v §7 odst. 6 črk a) do l) zakona št. 102/2014. z.z.

Natančneje:

  1. a) opravljanje storitve, če se je njeno izvajanje začelo z izrecnim soglasjem potrošnika in je potrošnik izjavil, da je bil pravilno obveščen, da z izrazom tega soglasja izgubi pravico do odstopa od pogodbe, potem ko je storitev v celoti opravljena, in če je bila storitev v celoti opravljena,
  2. b) prodajo blaga ali opravljanje storitve, katere cena je odvisna od gibanja cen na finančnem trgu, na katerega prodajalec ne more vplivati ​​in do katerega lahko pride v roku za odstop od pogodbe,
  3. c) prodaja blaga, izdelanega po posebnih zahtevah potrošnika, blaga po meri ali blaga, namenjenega posebej enemu potrošniku,
  4. d) prodaja blaga, ki je podvrženo hitremu zmanjševanju kakovosti ali kvarjenju,
  5. e) prodaja blaga v zaščitni embalaži, ki zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo in katerega zaščitna embalaža je bila po dostavi poškodovana,
  6. f) prodaja blaga, ki je zaradi svoje narave lahko po dostavi neločljivo pomešano z drugim blagom,
  7. g) prodaja alkoholnih pijač, katerih cena je bila dogovorjena ob sklenitvi pogodbe, njihova dobava pa se lahko opravi najkasneje v 30 dneh in je njihova cena odvisna od gibanja cen na trgu, ki Prodajalec ne more vplivati,
  8. h) izvajanje nujnih popravil ali vzdrževanja, ki jih je potrošnik izrecno zahteval od prodajalca; to ne velja za storitvena naročila in naročila, katerih predmet je prodaja blaga, razen rezervnih delov, potrebnih za popravilo ali vzdrževanje, če so bila sklenjena ob obisku prodajalca pri potrošniku in potrošnik teh storitev ali blaga ni naročil. vnaprej,
  9. i) prodaja zvočnih posnetkov, video posnetkov, avdiovizualnih posnetkov ali računalniške programske opreme, ki se prodaja v zaščitni embalaži, če je potrošnik to embalažo razpakiral,
  10. j) prodaja periodičnih publikacij, razen prodaje na podlagi naročniške pogodbe in prodaje knjig, ki niso dobavljene v zaščitni embalaži,
  11. k) opravljanje nastanitvenih storitev za namene, ki niso nastanitev, prevoz blaga, najem vozil, opravljanje gostinskih storitev ali opravljanje storitev v zvezi s preživljanjem prostega časa in po katerem se prodajalec zavezuje, da bo te storitve opravil ob dogovorjenem času oziroma v dogovorjeni rok,
  12. l) posredovanje elektronskih vsebin, ki niso na fizičnem mediju, če se je njihovo zagotavljanje začelo z izrecnim soglasjem potrošnika in je potrošnik izjavil, da je bil ustrezno obveščen, da z izrazom tega soglasja izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

8.14.V primeru odstopa od pogodbe je prodajalec dolžan potrošniku vrniti denarna sredstva v enaki obliki, kot jih je prejel od potrošnika. Sprememba oblike vračila kupnine potrošniku je možna le na podlagi soglasja potrošnika.

8.15.V primeru odstopa od pogodbe, katere predmet je prodaja blaga, prodajalec potrošniku ni dolžan vrniti plačila v skladu s 9. odstavkom 1. člena zakona št. 102/2014. z.z. preden mu je blago izročeno oziroma dokler potrošnik ne dokaže, da je blago poslal nazaj prodajalcu, razen če prodajalec predlaga, da blago prevzame osebno ali po od njega pooblaščeni osebi.

8.16.Če potrošnik odstopi od pogodbe o storitvah in je dal izrecno soglasje pred začetkom opravljanja storitev v skladu s 4. odst. 6 zakona št. 102/2014. z.z. s spremembami je potrošnik dolžan prodajalcu plačati le ceno za dejansko opravljeno izvedbo do dneva vročitve sporočila o odstopu od pogodbe. Cena za dejansko opravljeno izvedbo se izračuna sorazmerno glede na skupno ceno, dogovorjeno v pogodbi. Če je skupna cena, dogovorjena v pogodbi, precenjena, se cena za dejansko opravljeno storitev izračuna na podlagi tržne cene opravljene storitve.

 

8.17.Potrošnik ni dolžan plačati za

 

8.17.1.Opravljene storitve v roku za odstop od pogodbe, ne glede na obseg opravljene izvedbe, če:

 

8.17.1.1.Prodajalec potrošniku ni posredoval informacij v skladu s 3. odst. 1 črka h) ali črko j), akt št. 102/2014 Zb. kot je bil spremenjen

 

8.17.1.2.Potrošnik prodajalcu ni dal izrecnega soglasja za začetek opravljanja storitve po 4. odst. 6, akt št. 102/2014 Zb. kot je bil spremenjen

 

8.17.2.V celoti ali delno posredovana elektronska vsebina, ki ni dostavljena na fizičnem mediju, če:

 

8.17.2.1.Potrošnik prodajalcu ni izdal izrecnega soglasja za začetek zagotavljanja elektronskih vsebin v skladu s 4. odst. 8, akt št. 102/2014 Zb. kot je bil spremenjen

 

8.17.2.2.Potrošnik ni izjavil, da je bil pravilno seznanjen, da z izrazom soglasja po 1. točki izgubi pravico do odstopa od pogodbe oz.

 

8.17.2.3.Prodajalec potrošniku ni posredoval potrditve v skladu s 6. čl. 1 ali odst. 2 črki b). akt št. 102/2014 Zb. kot je bil spremenjen

 

8.18.Če je bilo na podlagi pogodbe, sklenjene izven prostorov prodajalca, blago ob sklenitvi pogodbe dostavljeno potrošniku na dom in blaga zaradi njegove narave ni mogoče poslati nazaj prodajalcu. po pošti, je prodajalec dolžan na lastne stroške poskrbeti za prevzem blaga v roku po §9 odst. 1 zakona št. 102/2014. Z.z., s spremembami

8.19.Prodajalec kupca poučuje, da če bo na podlagi storitvene pogodbe opravljanje storitve začelo pred iztekom roka za odstop od pogodbe ali če bo kupec zahteval opravljanje storitve pred iztekom roka za odstop od pogodbe, rok za odstop od pogodbe:

 

8.19.1.S podajo soglasja za začetek opravljanja storitve pred potekom roka za odstop od pogodbe kupec izgubi pravico do odstopa od pogodbe po popolni izvedbi storitve.

 

8.19.2.Prodajalec mora imeti izrecno soglasje kupca za začetek opravljanja storitve pred iztekom roka za odstop od pogodbe in izjavo, da je bil potrošnik ustrezno obveščen po točki 8.19.1 teh SPP.

 

 

  1. Alternativno reševanje sporov

 

9.1.V primeru, da potrošnik ni zadovoljen z načinom, kako je prodajalec obravnaval njegovo reklamacijo ali meni, da je prodajalec kršil njegove pravice, ima kupec pravico kontaktirati prodajalca z zahtevo po popravku. Če prodajalec na zahtevo potrošnika po prejšnjem stavku odgovori negativno ali na zahtevo ne odgovori v 30 dneh od dneva, ko je bila poslana potrošniku, ima potrošnik pravico podati predlog za začetek alternativnega reševanja spora. v skladu z določbami § 12 zakona št. 391/2015 zb. o alternativnem reševanju potrošniških sporov in o spremembah nekaterih zakonov s spremembami. Pristojni subjekt za alternativno reševanje potrošniških sporov s prodajalcem je Slovaška trgovinska inšpekcija (kontakt najdete na https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi), ali drug ustrezen subjekt. pooblaščena pravna oseba, ki je vpisana na seznam subjektov alternativnega reševanja sporov, ki ga vodi Ministrstvo za gospodarstvo Slovaške republike (seznam je dostopen na spletni strani http://www.mhsr.sk/, ali neposredno na spletni strani https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.

Kupec ima pravico izbrati, na katerega izmed navedenih nosilcev alternativnega reševanja sporov se bo obrnil. Kupec lahko uporabi platformo za spletno reševanje sporov, ki je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/, ali neposredno na spletni strani https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Alternativno reševanje sporov lahko uporabi le kupec, ki pri sklenitvi in ​​izpolnjevanju pogodbe nastopa kot potrošnik. Alternativno reševanje sporov se uporablja samo za spore med potrošnikom in prodajalcem, ki izhajajo iz potrošniške pogodbe ali so z njo povezani. Alternativno reševanje sporov velja samo za pogodbe, sklenjene na daljavo. Subjekt alternativnega reševanja spora lahko predlog zavrne, če merljiva vrednost spora ne presega zneska 20 evrov. ARS lahko od potrošnika zahteva plačilo nadomestila za začetek alternativnega reševanja spora do največ 5 EUR z DDV.

Vse druge informacije v zvezi z alternativnim reševanjem sporov med prodajalcem in kupcem-potrošnikom, ki izhajajo iz kupoprodajne pogodbe kot potrošniške pogodbe ali v zvezi s kupoprodajno pogodbo kot potrošniško pogodbo, so na voljo na spletni strani Ministrstva za gospodarstvo Slovaške republike. www.mhsr.sk in v zakonu št. 391/2015 zb. o alternativnem reševanju potrošniških sporov in o spremembah nekaterih zakonov s spremembami.

 

 

  1. Nadzorni organ

 

10.1.Pristojni organ za nadzor zakonitosti na področju varstva potrošnikov je:

Inšpektorat Slovaškega trgovinskega inšpektorata

s sedežem v Bratislavi za regijo Bratislava

Bajkalská 21/A, POŠTNI PREDAL št. 5, 820 07 Bratislava

Oddelek za nadzor

tel. št. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04

faks št. 02/58 27 21 70

email: ba@soi.sk

spletna povezava za oddajo predlogov: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi

 

1.11.1.Pristojni organi, ki izvajajo nadzor na področju kakovosti in varnosti zdravja

10.2.Pritožbe ali predloge lahko kupec naslovi tudi neposredno na prodajalca na naslov naveden v točki 1.1.2. teh SPP. Prodajalec prav tako priporoča, da kupci naslovijo pritožbe in predloge (z namenom pospešitve opreme) na elektronski naslov prodajalca: hello@freylish.si

Vsako pritožbo ali pobudo bo prodajalec ocenil in obravnaval v 10 delovnih dneh po prejemu. Hkrati prodajalec obvesti kupca o svoji opremi na enak način, kot je kupec prodajalcu posredoval pritožbo ali pobudo.

 

  1. Dodatne določbe

11.1.Potrošnik v skladu z § 10 odst. 2 zakona št. 102/2014 Zb. v veljavnem besedilu ima prodajalec pravico zavrniti vračilo blaga, pridobljenega na podlagi pogodbe, sklenjene med ali v zvezi s prodajnim dogodkom, dokler prodajalec potrošniku ne vrne plačane cene ali akontacije za blago oz. storitev.

Ker je prodajna prireditev prireditev, organizirana na podlagi vabila, drugega vabila ali informacije, naslovljene na potrošnika, katere predmet je predvsem prodaja blaga ali opravljanje storitev in na kateri ali v 15 delovnih dneh po zaključku pogodbe s potrošnikom.

 

 

11.2.Prodajalec ne bo sklenil kupoprodajne pogodbe ali prodajal, posredoval ali dostavljal alkoholnih pijač / izdelkov /, tobačnih izdelkov in drugih izdelkov osebam (Kupcem), ki so bili ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe mlajši od 18 let, in katerih prodaja je prepovedana osebam, mlajšim od 18 let, v skladu z in v skladu z veljavnimi in veljavnimi pravnimi predpisi Slovaške republike. V zvezi z navedenim prodajalec preverja izpolnjevanje pogoja 18 let starosti kupca s preverjanjem starosti preko osebnega dokumenta kupca /državljanska izkaznica ali potni list/, ob predaji naročila kupcu. Navedeno bo prodajalec izvedel preko pooblaščene osebe, ki bo naročilo dostavila kupcu. V kolikor kupec še ni dopolnil 18 let ali če ne dokaže ali noče dokazati svoje starosti, mu prodajalec naročila ne bo izročil in kupoprodajna pogodba preneha veljati.

XII. Informacije o kodeksih ravnanja

 

12.1.V skladu s §3, odst. 1, pismo n), akt št. 102/2014 Zb. Prodajalec obvešča potrošnike, da ni posebnih relevantnih kodeksov ravnanja, ki se jih je prodajalec zavezal spoštovati, pri čemer kodeks ravnanja razumemo kot dogovor ali niz pravil, ki opredeljujejo ravnanje prodajalca, ki se je zavezal spoštovati tega kodeksa ravnanja v zvezi z eno ali več posebnimi poslovnimi praksami ali panogami poslovanja, če ti niso določeni z zakonom ali drugim pravnim predpisom ali ukrepom organa javne uprave, ki se jih je prodajalec zavezal spoštovati, in o načinu, kako v katerih se lahko potrošnik seznani z njimi ali pridobi njihovo besedilo.

 

XIII. Končne določbe

 

13.1.Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev. Obveznost pisnega obveščanja o spremembi splošnih pogojev je izpolnjena z objavo na spletni strani prodajalca. V primeru spremembe Splošnih pogojev poslovanja urejajo razmerja med Kupcem in Prodajalcem Splošni pogoji poslovanja, veljavni v trenutku sklenitve Kupoprodajne pogodbe, do njenega prenehanja.

 

13.2.Ti Splošni pogoji poslovanja so sestavni del Pritožbenega postopka ter Načel in navodil o varstvu osebnih podatkov tega spletnega mesta. Dokumenti - Pritožbeni postopek in načela ter navodila o varovanju osebnih podatkov te spletne strani so objavljeni na domeni spletne strani prodajalca.

13.3.Splošni pogoji poslovanja začnejo veljati z objavo na spletni strani prodajalca dne 10.10.2023.

DOSTAVA
V 3 DNEH
BREZPLAČNA POŠTNINA
NAD 50€
14 DNI
ZA VRAČILO