- Splošne določbe
1.1.Postopek vračila je izdan v skladu z Zakonom št. 40/1964 Zb. Civilni zakonik, kakor je bil spremenjen (v nadaljnjem besedilu "civilni zakonik"), z zakonom št. 250/2007 zb. o varstvu potrošnikov s spremembami (v nadaljevanju "Zakon o varstvu potrošnikov"), Zakon št. 102/2014 zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven prodajalčevih prostorov, s spremembami in dopolnitvami ter Zakon št. 22/2004 Zb. o elektronskem poslovanju s spremembami. In ureja pravno razmerje med prodajalcem, ki je:
1.2.Prodajalec je podjetje
Trgovsko ime: Freylish s. r. o.
Sedež: Lermontovova 3, Bratislava - Staré Mesto 811 05, Slovaška
Vpisana v poslovni register občinskega sodišča Bratislava III, Division Sro, številka vložka 162637/B
ID: 54756529
Številka za DDV: 2121779781
Številka za DDV: SK2121779781
Bančni račun: Tatra Banka, SK61 1100 0000 0029 4513 0575 , 2945130575/1100 , Swift: TATRSKBX
Prodajalec je plačnik davka na dodano vrednost
(v nadaljevanju tudi »prodajalec« ali »trgovec«) in vsaka oseba, ki je kupec blaga ali storitev, ki jih prodajalec ponuja na spletnem mestu prodajalca in nastopa kot potrošnik v skladu z določili Splošnih pogojev poslovanja, objavljenih na spletne strani prodajalca, ta Pravila reklamacij in ustrezni zakoni, ki opredeljujejo potrošnika, v smislu veljavne zakonodaje Slovaške republike, zlasti zakoni: zakon št. 102/2014 Zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven prostorov prodajalca, s spremembami in dopolnitvami, Zakon št. 250/2007 zb. o varstvu potrošnikov s spremembami in Zakon št. 40/1964 Zb. Civilni zakonik s spremembami
1.3.E-mail kontakt prodajalca je:
E-mail: hello@freylish.si
1.4 Prodajalec svetuje potrošnikom, da uveljavljajo svoje pravice iz naslova odgovornosti za napake blaga, blaga ali storitev (reklamacije) na naslovu: Freylish s.r.o., P.O.BOX 3, 97217 Kanianka, Slovaška republika
1.5 Ta Pravila o reklamacijah urejajo pravice in obveznosti kupca, ki je potrošnik pri uveljavljanju pravic zaradi napake na artiklu (blagu) ali storitvi v smislu pogodbe o nakupu na daljavo, sklenjene s prodajalcem preko spletne trgovine prodajalca.
1.6 Kupec je vsaka oseba (fizična ali pravna oseba), ki je sklenila kupoprodajno pogodbo s prodajalcem preko spletne strani prodajalca ali drugega sredstva komunikacije na daljavo.
1.7. Potrošnik je kupec, ki je fizična oseba in pri sklenitvi kupoprodajne pogodbe preko spletne strani prodajalca ne deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti.
1.8 Ta reklamacijski pravilnik ureja pravna razmerja med kupci, ki so potrošniki, in prodajalcem. Z izjemo, navedeno v točki 4.12. tega reklamacijskega postopka (izjava prodajalca o garancijskem roku v primeru, da kupec ne nastopa kot potrošnik).
1.9 Izdelki so blago in storitve, ki so namenjeni prodaji in so tudi objavljeni na spletni strani prodajalca.
- Povezave
2.1. Razmerja odgovornosti prodajalca za napake blaga ali storitev (ter druga pravna razmerja, ki lahko izhajajo iz pogodbenega razmerja) do fizičnih oseb, ki pri sklenitvi kupoprodajne pogodbe ne delujejo v okviru svoje poslovne dejavnosti ( potrošniki) veljajo razen splošnih določb zakona št. 40/1964 Zb. Civilni zakonik s spremembami, kot tudi posebni predpisi, zlasti zakon št. 102/2014 Zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo ali pogodbe, sklenjene izven prostorov prodajalca in Zakon št. 250/2007 zb. o varstvu potrošnikov.
2.2 Pravna razmerja iz uveljavljanja pravic iz odgovornosti za napake med prodajalcem in kupcem, ki je pravna ali fizična oseba, podjetnik, ki opravlja dejavnost v okviru svoje dejavnosti/osebe, ki niso v položaju potrošnik/ ureja zakon št. 513/1991 Zb. Gospodarski zakonik s spremembami in dopolnitvami. Z izjemo, navedeno v točki 4.12. tega reklamacijskega postopka (izjava prodajalca o garancijskem roku v primeru, da kupec ne nastopa kot potrošnik).
2.3 V skladu s §3, odst. 1, pismo n), akt št. 102/2014 Zb. Prodajalec obvešča potrošnika, da ni posebnih relevantnih kodeksov ravnanja, ki se jih je prodajalec zavezal spoštovati, pri čemer se kodeks ravnanja razume kot dogovor ali niz pravil, ki opredeljujejo ravnanje prodajalca, ki se je zavezal spoštovati. s tem kodeksom ravnanja v zvezi z eno ali več posebnimi poslovnimi praksami oziroma panogami poslovanja, če ti niso določeni z zakonom ali drugim pravnim predpisom ali ukrepom organa javne uprave), ki se jih je prodajalec zavezal spoštovati, in o tem, kako se lahko potrošnik z njimi seznani ali pridobi njihovo besedilo.
III. Odgovornost prodajalca za napake na izdelku (blagu in storitvah)
3.1 Prodajalec je dolžan dostaviti artikel (blago) ali storitev v skladu s sklenjeno kupoprodajno pogodbo, tj. v zahtevani kvaliteti, količini in brez napak (stvarnih, pravnih).
3.2 Kupec ima pravico do pregleda prodanega artikla ali storitve pred prevzemom.
- Garancija
4.1 Garancijska doba začne teči od trenutka, ko kupec prevzame artikel ali storitev. Če bo kupljeno stvar predajal v uporabo podjetnik, ki ni prodajalec, začne garancijska doba teči od dneva predaje stvari v uporabo, v kolikor je kupec naročil predajo v uporabo najkasneje v treh tednih. po prevzemu artikla ter pravilno in pravočasno zagotovil sodelovanje potrebno za izvedbo storitve.
4.1.1. Pravice iz naslova odgovornosti za napake na pokvarljivih stvareh mora kupec uveljavljati najkasneje naslednji dan po nakupu; sicer bodo pravice potekle.
4.2 Če ne gre za pokvarljive artikle ali rabljene artikle, prodajalec odgovarja za napake, ki nastanejo po prejemu artikla v garancijskem roku (garancija). Garancijska doba je 24 mesecev. Če je rok uporabe označen na prodanem izdelku, embalaži ali priloženih navodilih, garancijski rok ne preneha veljati pred iztekom tega roka.
4.3 Če gre za rabljeno stvar, se lahko kupec in prodajalec dogovorita tudi za krajši garancijski rok, vendar ne krajši od 12 mesecev.
4.4 Za stvari, ki so namenjene daljši uporabi, posebni predpisi določajo garancijsko dobo, daljšo od 24 mesecev. Garancijska doba, daljša od 24 mesecev, lahko velja samo za nekatere dele artikla.
4.5 Na zahtevo kupca je prodajalec dolžan predložiti pisno garancijo (garancijski list). Če narava zadeve to dopušča, zadošča, da namesto garancijskega lista izdate potrdilo o nakupu.
4.6 Z izjavo v garancijskem pismu, izdanem kupcu, ali v oglasu, lahko prodajalec zagotovi garancijo, ki presega obseg garancije, določene v tem zakonu. V garancijskem pismu bo prodajalec določil pogoje in obseg te garancije.
4.7 Garancijski roki začnejo teči od prevzema artikla s strani kupca. Če bo kupljeni artikel dajal v uporabo podjetnik, ki ni prodajalec, začne garancijska doba teči od dneva predaje artikla v obratovanje, v kolikor je kupec naročil dajanje v obratovanje najkasneje v treh tednih. po prevzemu artikla ter pravilno in pravočasno zagotovil sodelovanje potrebno za izvedbo storitve.
4.8 Če pride do zamenjave za nov artikel, začne garancijsko obdobje teči znova od prejema novega artikla.
4.9 Če se zamenja del nove stvari, kjer narava stvari to dopušča. Garancijska doba za omenjeni del začne ponovno teči po prevzemu novega artikla. Enako velja, če se zamenja del stvari, za katerega je dana garancija.
4.10 Pravice iz naslova odgovornosti za napake na izdelku, za katere velja garancijski rok, prenehajo, če niso bile uveljavljene v garancijskem roku.
4.11 Garancijska doba se podaljša za čas, v katerem je bilo blago reklamirano. Pravice iz naslova odgovornosti za napake na izdelku, za katere velja garancijski rok, prenehajo, če niso bile uveljavljene v garancijskem roku.
4.12 Po § 429, odst. 2 zakona št. 513/1991 Zb. Trgovskega zakonika s spremembami in dopolnitvami Prodajalec izjavlja, da v primeru dolžine garancijskega roka v poslovnih odnosih med Prodajalcem in Kupcem, ki ne nastopa kot potrošnik, Prodajalec prevzema garancijo za kakovost blaga in storitev za trajanje 12 mesecev.
Pravice iz naslova odgovornosti za napake na pokvarljivih stvareh mora kupec uveljavljati najkasneje naslednji dan po nakupu; sicer bodo pravice potekle.
Garancijska doba začne teči po določilih 2. čl. IV, točka 4.1 tega reklamacijskega pravilnika.
- Postopek za uveljavljanje pravic iz odgovornosti za napake (reklamacija)
5.1 Potrošnik lahko reklamacijo vloži na naslovu, navedenem v točki 1.4. Potrošnik lahko reklamacijo vloži tudi v kateri koli poslovalnici prodajalca, kjer je možen sprejem reklamacije v zvezi s prodanimi izdelki ali opravljenimi storitvami, ali pri določeni osebi. Ob reklamaciji prodajalec priporoča, da kupec predloži račun, garancijski list ali drug dokument, ki dokazuje nakup reklamiranega izdelka pri prodajalcu. Prodajalec priporoča, da kupec ob reklamaciji opiše napako na blagu ali storitvi. Kupec lahko vloži zahtevek pri prodajalcu tudi preko tretjih oseb.
5.1.1 Prodajalec priporoča, da kupec vloži reklamacijo za blago skupaj s podrobnim opisom napake na blagu in dokumentom, ki dokazuje nakup blaga pri prodajalcu (npr. potrdilo o plačilu, račun, garancijski list), da bi pospešili postopek reklamacije.
5.1.2 V primeru reklamacije prodajalec priporoča pošiljanje blaga priporočeno po pošti. Prodajalec odsvetuje pošiljanje blaga z gotovino po povzetju, saj ga prodajalec ne sprejme.
5.1.3 Ob reklamaciji je prodajalec dolžan potrošniku izdati potrdilo. Če je reklamacija izvedena preko sredstev komunikacije na daljavo, je prodajalec dolžan potrdilo o reklamaciji potrošniku dostaviti takoj; če potrdila ni mogoče vročiti takoj, ga je treba dostaviti brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje pa skupaj z dokumentom o izpolnitvi zahtevka; potrdila o uveljavljanju reklamacije ni treba dostaviti, če ima potrošnik možnost, da uveljavitev reklamacije izkaže na drug način.
5.1.4 Prodajalec je dolžan izdati pisno listino o obravnavi reklamacije najpozneje v 30 dneh od dneva vložitve reklamacije, vendar najkasneje skupaj z listino o obravnavi reklamacije, če je rok za obravnavo le te. začela teči z dnem, ko je predmet terjatve prevzel prodajalec.
5.1.5 Obravnava reklamacije pomeni zaključek reklamacijskega postopka z izročitvijo popravljenega izdelka, zamenjavo izdelka, vračilom kupnine izdelka, plačilom ustreznega popusta na ceno izdelka, pisnim pozivom k prevzemu. nad izvedbo ali njeno upravičeno zavrnitvijo,
5.2 Obravnava reklamacije ne vpliva na pravico potrošnika do povračila škode po posebnem predpisu.
5.3 Prodajalec je dolžan določiti način obravnavanja reklamacije v skladu z 2. čl. m) zakona št. 250/2007 zb. v veljavnem besedilu (obravnava reklamacije pomeni zaključek reklamacijskega postopka z izročitvijo popravljenega izdelka, zamenjavo izdelka, vračilo kupnine izdelka, plačilo ustreznega popusta od cene izdelka, pisno zahtevo za prevzem izvedbe ali njegova utemeljena zavrnitev) takoj, v zahtevnejših primerih najkasneje v 3 delovnih dneh od dneva reklamacije, v utemeljenih primerih, predvsem če je potrebna kompleksna tehnična ocena stanja izdelka ali storitve, pa najkasneje v 30. dni od dneva vložitve zahtevka. Po določitvi načina obravnave reklamacije se reklamacija obravnava takoj, v utemeljenih primerih se lahko reklamacija obravnava naknadno; obravnava zahtevka pa ne sme trajati dlje kot 30 dni od dneva prijave zahtevka. Če je predmet reklamacije prevzet s strani prodajalca pozneje kot na dan vložitve reklamacije, začnejo roki za obravnavo reklamacije po tem odstavku teči od dneva prevzema predmeta reklamacije s strani prodajalca. ; pa najkasneje od trenutka, ko prodajalec onemogoči ali prepreči prevzem predmeta reklamacije. Po poteku roka za obravnavo reklamacije ima potrošnik pravico odstopiti od pogodbe oziroma ima pravico izdelek (predmet reklamacije) zamenjati za nov izdelek.
5.4 V primeru, da je potrošnik reklamiral izdelek v prvih 12 mesecih od nakupa, lahko prodajalec reklamacijo obravnava tako, da jo zavrne le na podlagi strokovne ocene; ne glede na rezultat strokovne ocene potrošniku ni mogoče naložiti plačila stroškov strokovne ocene ali drugih stroškov v zvezi s strokovno oceno. Prodajalec je dolžan potrošniku izročiti kopijo strokovne ocene, ki utemeljuje zavrnitev reklamacije, najkasneje v 14 dneh od dneva, ko je reklamacijo obravnavala.
5.5 Če je potrošnik po 12 mesecih od nakupa podal reklamacijo izdelka in jo je prodajalec zavrnil, je dolžan obravnavalec reklamacije v dokumentu o obravnavi reklamacije navesti, komu lahko potrošnik pošlje izdelek v strokovno oceno. . Če je izdelek poslan v strokovno oceno pooblaščeni osebi, stroške strokovne ocene, kot tudi vse druge s tem povezane stroške, nosi prodajalec, ne glede na rezultat strokovne ocene. Če potrošnik s strokovno presojo dokaže odgovornost prodajalca za napako, lahko reklamacijo uveljavlja ponovno; garancijski rok ne poteče med izvedbo strokovne ocene. Prodajalec je dolžan potrošniku v roku 14 dni od dneva ponovne reklamacije povrniti vse stroške strokovne ocene, kot tudi vse s tem povezane namensko nastale stroške. Ponovnega zahtevka ni mogoče zavrniti.
5.6 Potrošnik ima pravico do povračila nujnih stroškov (zlasti poštnine, plačane ob pošiljanju reklamiranega blaga), ki jih ima v zvezi z uveljavljanjem zakonitih pravic iz naslova odgovornosti za napake blaga in storitev. V primeru odstopa od pogodbe zaradi napake na artiklu ali storitvi ima potrošnik pravico tudi do povračila stroškov tega odstopa.
5.7 Zahteve za strokovno oceno v skladu s točko 5.4 tega člena:
Strokovna ocena mora vsebovati:
- a) identifikacijo osebe, ki opravlja strokovno presojo,
- b) natančno identifikacijo ocenjenega proizvoda,
- c) opis stanja izdelka,
- d) rezultat ocenjevanja,
- e) datum izdelave strokovne ocene.
5.8 Če izdelek dopušča, bo potrošnik ob reklamaciji izdelek predal prodajalcu (pooblaščeni osebi). Če ne dopušča izročitve izdelka prodajalcu (pooblaščeni osebi), lahko potrošnik zahteva odpravo napake na kraju, kjer se blago nahaja ali se s prodajalcem (pooblaščeno osebo) dogovori za odpravo napake. način transporta izdelka ob reklamaciji.
5.9 V garancijski rok se ne všteva čas od uveljavitve pravice do odgovornosti za napake do trenutka, ko je bil kupec dolžan prevzeti artikel po opravljenem popravilu. Prodajalec je dolžan kupcu izročiti potrdilo o tem, kdaj je uveljavil pravico, ter o popravilu in njegovem trajanju.
- Pravice kupca pri uveljavljanju pravic iz odgovornosti za napake
6.1 Če gre za napako, ki jo je mogoče odpraviti, ima kupec pravico, da jo odpravi brezplačno, pravočasno in pravilno. Prodajalec je dolžan napako odpraviti brez nepotrebnega odlašanja.
6.2 Namesto odprave napake lahko kupec zahteva zamenjavo artikla ali, če se napaka nanaša samo na del artikla, zamenjavo dela, če to ne povzroči nesorazmernih stroškov za prodajalca glede na ceno. blaga ali resnosti napake.
6.3 Prodajalec lahko namesto odprave napake vedno zamenja artikel z napako z brezhibnim, če to ne povzroča večjih težav kupcu.
6.4 Če gre za napako, ki je ni mogoče odpraviti in onemogoča pravilno uporabo artikla kot artikla brez napak, ima kupec pravico do zamenjave artikla ali odstopa od pogodbe. Enake pravice pripada kupcu, če je napake mogoče odpraviti, vendar pa kupec ne more pravilno uporabljati stvari zaradi ponovnega pojava napake po popravilu ali zaradi večjega števila napak.
6.5 Če gre za druge nepopravljive napake, ima kupec pravico do razumnega popusta od cene artikla.
VII. Končne določbe
7.1 Ta pritožbeni postopek je sestavni del Splošnih pogojev ter Načel in navodil o varstvu osebnih podatkov tega spletnega mesta. Dokumenti - Splošni pogoji poslovanja ter Načela in navodila o varovanju osebnih podatkov tega spletnega mesta so objavljeni na domeni spletnega mesta prodajalca.
7.2 V primeru spremembe reklamacijskega postopka se za razmerje med kupcem in prodajalcem uporablja reklamacijski postopek, ki velja in velja ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe, do trenutka njene odpovedi.
7.3. Ta Politika reklamacij je veljavna in učinkovita v trenutku objave na spletni strani prodajalca dne 10.10.2023.